دانلود بازی فشرده PCبه همراه چت روم آنلاین و اخبار ورزشی

img.png?5c3eef

باسلام این فیس یکی از بهترین فیس های ایرانی است و برای دانلود به مطلب بروید....



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 29 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط مهراد بهزادی فر
ارسال توسط مهراد بهزادی فر

دانلود جدید ترین فیس های بازیکنان تیم استقلال تهران برای PES2014

 



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 29 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط مهراد بهزادی فر

 

http://www.8pic.ir/images/42106872537205643604.jpg

 

سلام اکنون بازی جدید پی اس 2014 با گزارش عادل فردوسی پور منتشر شد که ما شما عزیزان میتوانید به صورت رایگان آن را دریافت کنید.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط مهراد بهزادی فر

%20%2810%29 دانلود بازی Rainbow Six Vegas 2

توضیحات: نسخه ی ۲ بازی بسیار پرطرفدار اکشن Rainbow Six و عرضه ی دیگری از سری بازی های تام کلنسی رمان نویس مطرح امریکایی داستان های بازی کمپانی یوبی سافت پس از یک سال انتظار علاقمندانش با ویژگی های برتر و زیباتر نسبت به نسخه ی پیشین عرضه شد. این بار گارفیک بسیار بالا و طراحی زیبای محیط، داستان جالب بازی و همچنین تاکتیک منحصر به فرد مبارزاتی و شلیک کردن در جریان بازی از ویژگی های برتر آن است. این بار تروریست ها به لاس وگاس می روند، شهری که بیش از ۳۶ میلیون جمعیت دارد و مجمع بسیاری از توریست ها و مشاهری و خوانندگان و بازیگران و افراد مطرح دنیاست که این امر وجود آنها در این شهر را بسیار خطرناک تر و مخوف تر می سازد. Rainbow Six Vegas 2 توانست به خاطر گرافیک بالا و فیلم نامه قدرتمندش نمره عالی و فوق عالی را از بسیاری از وب سایتهای برتر نقد بازی دنیا از آن خود کند ! این بار حتی بالاتر از دیگر داستان مطرح کمپانی UbiSoft یعنی سری Double Agent سری بازی های فرار از سلول ! در این نسخه از بازی گروهی جدیدی از Rainbow را به رهبری شخصیتی جدید تحت نام لوگان کلر، متخصص امور سلاح های قدرتمند مایکل والتر و متخصص امور الکترونیک و کنترل از راه دور محیط با نام یونگ پارک تشکیل شده است. این بازی در ادامه نسخه بسیار پرفروش و زیبای Vegas عرضه شد و باز هم توانست با استقبال بسیار منتقدان بازی در جهان روبرو شود .



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط مهراد بهزادی فر

http://www.pclabs.com.tr/wp-content/uploads/2013/05/far-cry-4-610x347.jpg

باسلام برای اولین بار در شما دانلود این بازی امروز به سایت اضافه شده شمامی توانید این بازی را از سایت شما دانلود بصورت رایگان دریافت نمایید.این بازی یکی از بازی های سال 2014 است که ما برای شما بصورت رایگان در سایت قرار داده ایم.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط مهراد بهزادی فر
دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC
 
 
 

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

NASCAR the game 2013 pc cover small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط مهراد بهزادی فر
 

دانلود بازی Fast and Furious Showdown

 

 

 %281%29 دانلود بازی Fast and Furious Showdown

توضیحات: Fast and Furious : Showdown – مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم اینکه Fast and Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد…

 

 %282%29 دانلود بازی Fast and Furious Showdown

 %283%29 دانلود بازی Fast and Furious Showdown

 %284%29 دانلود بازی Fast and Furious Showdown

 

 

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 1834 مگابایت

قسمت 1 |

قسمت 2 |

قسمت 3 |





تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط مهراد بهزادی فر

 

دانلود بازی بسیار کم حجم شده ی Need For Speed Rivals برای XBOX360

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید....

 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط مهراد بهزادی فر

 

دانلود بازی کم حجم لیگ برتر 92-93 به همرا گزارش ویژه بهنوش بختیاری
 
 


 

http://www.aryasoftco.ir/images/icethumbs/640x320/75/images/icethumbs/640x320/75/images/sampledata/icetheme/icetabs/ipl14.jpg

بازی های فوتبال pes است که طرفداران فوق العاده زیادی در بین فوتبال دوست ها دارد.این بار بازی فوتبال پی اس ۲۰۱۳ با گزار ش بهنوش بختیاری را می توانید با لینک مستقیم ازشما دانلود دانلود کنید.دربازی پی اس ۲۰۱۳ که برای کامپیوتر ساخته شده سعی شده همانند نسخه های قبلی بازی هوش مصنوعی بازیکن ها افزایش یافته و کیفیت بازی بهبود پیدا کرده باشد.

http://www.aryasoftco.ir/images/sampledata/icetheme/iceaccordion/pgl13.jpg

 


برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....

 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط مهراد بهزادی فر
آخرین مطالب